Mgr. Anna Zlatohlavá
Nájdete ma na 1. poschodí, vedľa ekonomického úseku – Miestnosť č.: A113
Milí rodičia, ak máte pocit, že výsledky vášho dieťaťa nezodpovedajú vynaloženému úsiliu, neváhajte ma kontaktovať. Po odbornom diagnostickom vyšetrení a odporúčaní zariadenia výchovného poradenstva a prevencie budeme informovaní o silných a slabých stránkach vášho dieťaťa a či má špeciálne výchovno-vzdelávacie potreby. Zistíme, či je nutná integrácia a s tým spojené vytvorenie individuálneho výchovno-vzdelávacieho programu.
Čo znamená integrácia?
Integrácia znamená zaradenie znevýhodneného žiaka do bežnej strednej školy. Môže sa uskutočniť až po špeciálnopedagogickom a psychologickom vyšetrení v poradenských zariadeniach, kde na základe výsledkov navrhnú začlenenie.
Kto sú žiaci so špeciálnymi výchovno-vzdelávacimi potrebami?
- žiaci so zdravotným postihnutím – napr. s mentálnym, sluchovým, zrakovým alebo telesným postihnutím, narušenou komunikačnou schopnosťou alebo autizmom
- žiaci dlhodobo chorí alebo zdravotne oslabení
- žiaci so špecifickými poruchami učenia
- žiaci s poruchou aktivity a pozornosti
- žiaci s poruchami správania
- žiaci zo sociálne znevýhodneného prostredia
- žiaci s nadaním